Jaja

Jag vet att jag inte skrivit så mycket på sista tiden, men jag har helt enkelt inte riktigt haft lust känner jag. Men man får väl kanske börja lite igen.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Igår va vi till gymmet igen o innan va jag verkligen hel taggad på att träna men efter att ha börjat så känner jag hur slut jag va i armana och högra benet efter att få hoppa på kryckorna. Fick gå ifrån träningen besviken och inte alls nöjd. Får ta nya tag nästa vecka helt enkelt.

Ikväll ska vi där i mot åka till Nora och vara där över helgen, ska bli trevligt tycker jag.
Sen är det bara nästa vecka kvar och sedan börjar jag att studera igen och dagen efter jag börjat med det så ska vi åka till Bulgarien. Det ska bli så himla kul att börja studera igen. Ser fram i mot det verkligen. Men värre så ser jag inte fram i mot resan längre. Men men kan inte göra annat än att åka ändå.

Dax att försöka städa lite iaf. Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0