Natt uppdatering

Klockan är snart ett och jag kan verkligen inte somna. Fick världens huvudvärk, så ja tänkte att jag lika gärna kan gå upp och ta en tablett och sen skriva ett inlägg.
Träningen ikväll gick faktiskt riktigt bra och jag kan lova att de känns i armarna.
Tränade som sagt armar,bröst och mage. Fast jag kände att det inte blev så mycket av magträningen så jag tänkte att jag skulle ta lite mer av det i morgon.
När jag kom hem va jag så fruktansvärt slut att jag knappt orkade borsta tänderna, så jag tänkte att jag skulle skriva inlägget i morgon. Men så blev det ju inte ;).

Nu blir det nog att försöka lägga sig och somna så man kommer upp i morgon i tid.



Puzz o god natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0