Skadad igen!

Det är då så jävla typiskt så jag blir trött. I fredags natt så lyckades jag trampa helt fel i trappan och fick praktiskt taget krypa upp till lägenheten igen. Fick så klart åka in med taxi till akuten och sitta där i ca 6 timmar. När läkaren äntligen hade kommit så sa han att inget var brutet (Men) jag har skadat ledbandet så klart. Aja hoppa på dom duma kryckorna är väl inget ovanligt.

Kan såklart säga att inte det kommer hindra mig från att åka och träna ikväll. (Inte en chans!)
Som sagt jag behöver ju inte träna sånt som ja måste ha hjälpa av foten till.
Men när ja kan börja stödja mig på den igen så blir det till att träna upp den än en gång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0