Träning

Snart ska jag och Robin iväg till Gymmet igen och träna.
Ska bli riktigt skönt förutom att det nu är dax för mig att börja träna upp foten fast den inte är bra än.
Men det är så att jag i alla fall vill kunna åka till Bulgarien nästa vecka utan att hoppa på kryckorna.
Om jag har tur så lyckas jag och om jag har otur så blir det bara värre. Får hoppas på det bästa i alla fall.

Har idag gjort upp ny tränings schema för hela veckan.
Och idag blir det.....

* Ben (Benpress och benspark)

* Biceps (Hantelcurls och bicepscurl i kabelmaskin)

* Bröst (Hantelpress)

Det är dom sakerna som står på schemat idag, Ser inte mycket ut men ska ju även träna foten lite lätt.



På bilden gör tjejen Benspark. Tycker den är helt underbar efter några reps känner man verkligen av i låren.

Time to go, Puss o kram ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0