Inte sol :(

Idag har det faktiskt hänt lite, helt otorligt. Annars brukar jag bara sitta hemma och glo eller något.
Men vid lunch tid ungefär så bestämde jag mig för att gå till affären. Och som tur va så hörde Jacob av sig och sa att han va i Avesta, så han kom till affären och sa hej. Va riktigt trevligt faktiskt (Fick ju lite sällskap när ja handlade mina tre saker :P).

Nu har även Carro kommit och vi håller på att lagar lite käk.
Sen får vi väl se va som händer, Micke skulle komma ikväll också.

Jacob. Fast bilden är inte tagen idag, och inte jag som tagit den. Orkade bara inte vänta på att han skulle skicka en bild så snodde den (A).




Jag när jag hade kommit hem efter regnet :)

Dax att försöka hitta på något kul.
Puzz o kramiz <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0