Dålig uppdatering.se

Hihi ja Michelle jag vet att de har varit dålig uppdatering :P
Men jag har helt enkelt inte haft riktigt tid med att skriva på sista tiden,
eftersom jag har både jobbet och plugg nu.
Blää usch det är så himla jobbigt, men jag kan säga att det är så underbart att ha jobb ändå.
Så jag ska inte klaga (A).
Men jag ska försöka att bli bättre på uppdateringen.
Idag blev de också lite sent med att studera eftersom Sandra bjöd över mig på kaffe
och det VAR meningen att jag bara skulle vara där en stund men den kom Sandra på iden om kladdkaka.
Mummmms, så vi sprang iväg till affären sen fixa vi de.
Och efter de blev jag kvar änu längre för då blev vi sugna på vin.
Tack Sandra de va jätte mysigt och gott :).
Men nu har jag pluggat lite så nu ska jag försöka sova, ska upp om ca 6,5 timme :P
Natti Natti <3



Kommentarer
Postat av: Michélle

haha okej! :) Jo men jag förstår plugg OCH jobb, du är duktig du. :) Förresten så planerar jag att åka hem den 26:e december. Och stannar väll runt 3 veckor :)

2010-11-25 @ 20:00:11
URL: http://michelleblogg.bloggplatsen.se
Postat av: vickan

Vin mitt i veckan ! ; ) kan väl inte vara bra men nu blev jag också sugen på ett glas vin. ha ha. men på måndag åker jag på kurs till stockholm och då blir det defenetivt vin på en vardag och sen blir det stockholm igen på helgen med älsklingen och då blir det nog vin igen. Hmm. Ja ja man lever bara en gång, eller hur. Har förresten hittat din mobiltelefon....under trappen??? Sov du där ; )/kram Annelie

2010-11-25 @ 22:38:17
URL: http://annehlie.bloggplatsen.se
Postat av: Michélle

Jo men det hade varit jättekul om du kunde komma ner någonting just då. Som sagt jag åker dit den 26:e o tänkte stanna i 2, 3 veckor:)

2010-11-26 @ 17:18:23
URL: http://michelleblogg.bloggplatsen.se
Postat av: sandra

Hehe mums med kladdkaka och vin ;-) jag kan komma på fiffiga idéer :-)

2011-01-02 @ 20:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0