Plugg kväll

Ikväll har min tid mest gott till att plugga. Pjuh bara 4 redovisningsuppgifter kvar i svenskan och datorkunskapen, men sen så finns ju alla diagnoser också. Ska väl inte vara så svårt.... eller så.....

Jag vet att jag kan vara lite barnslig och älska barnprogram men jag var bara tvungen att se på Camp rock 2. Så nu ska jag se klart den filmen och sen städa undan lite innan min älskling kommer hem. Sen kan det hända att vi kanske spelar lite wii. Ja de är ju så att vi fastnat för ett spel som heter little king's story. Eller ah jag utforskar i spelet och Robin får göra alla bosser :P.

Jo jag lovade mer bilder från resan, men jag har änu inte fått ordning på skiten så jag får snällt fråga Robin om hjälp (A). Inget ovanligt alls hehe.

Hoppas ni får en bra kväll och en bra helg ifall jag inte hinner skriva något.
Puss <3



Kommentarer
Postat av: Vickan

Vad duktig du är Vanessa! och när man pluggat hårt så är det jäkligt skönt med en välbehövlig paus så kör hårt med wii ikväll ni./kram Annelie

2010-10-01 @ 22:09:44
URL: http://annehlie.bloggplatsen.se
Postat av: Linda

Svar: Japp dem finns kvar =)

2010-10-02 @ 17:05:23
URL: http://lindaeriksson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0