Dålig uppdatering

Ja jag vet att jag varit dålig på att skriva men jag har så mycket med studierna nu så jag hinner knappt :(. Så jag får helt enkelt skriva lite när jag har tid.

I morgon kommer min mamma och hennes kille till Avesta och hälsar på. Ska bli väldigt kul att träffa gamlingarna igen ;D. Nej nu va jag dum (A). Men dom e ju faktiskt inte direkt unga längre ;).
Nu börjar jag faktiskt sakna tillbaka till Bulgarien och Sunny beach. Jag kommer helt klart åka tillbaka någon gång.

Jag kommer komma upp med mer bilder i nästa inlägg. Nu ska jag faktiskt ge katterna mat och sen ska jag ladda ner någon film :).

Puss <3

Kommentarer
Postat av: camiiisexzita

sv: åh tack så hemskt mycket, va kul att höra faktiskt :)



Om du vill se en intressant film se "knowing" :)

2010-09-24 @ 00:33:30
URL: http://camiiisexzita.blogg.se/
Postat av: camiiisexzita

ja men film är ju ändå ett ganska bra beroende, inte så skadligt känns det som haha :D

2010-09-24 @ 16:28:44
URL: http://camiiisexzita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0