Dröjning

Igår när jag skulle fixa med bilderna från Bulgarien så ville inte minnes kortet fungera i datorn, så det blev inget av att fixa med bilderna igår. Men idag när Robin testade kortet i datorn igen så fungerar det. Så i morgon ska jag sätta mig ner och kolla igenom dom och fixa dom lite. Sen kommer några upp kanske.

Just nu sitter jag annars och kollar på Hockey, Timrå mot Frölunda. Och jag kan säga att just nu så äger Timrå skiten ur Frölunda med 5-1.
Juste på tal om inget så har jag gjort lite slingor i håret också. Det orkade jag ta kort på men tyvärr så syns det inte så bra istället, och så e mitt hår så slitet just nu. Får lägga upp bättre bild på det sen :)



Puss babes <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0