Göra om

Nu har jag nog bestämt mig och det kommer nog bli så att jag ska göra om min blogg på utseendet och sen börja uppdatera mer.
Men jag känner att jag måste göra något åt utseendet för både min och eran skull.
Jag tycker de inte är så roligt längre att skriva pga av just UTSEENDET.
Och sen kan jag känna att de kanske blir roligare för er att läsa ifall bloggen ser bra ut och att man uppdaterar mer :P.
Dock vet jag inte när jag kan fixa allt eftersom min kille kommer få hjälpa mig.
Lovar att jag ska försöka uppdatera mer ändå under tiden.



Brist på bilder just nu och sen så la jag upp den här för att du måste kämpa hårt nu Carro.
Allt kommer bli bra igen <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack gumman!

Jag ska verkligen komma på fötter igen , och allt känns så mycket bättre med er underbara människor i närheten och som stöd.



Tycker så bra om dig, min bror kunde inte ha hittat en bättre tjej än dig. <3

2011-01-23 @ 22:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0