Ny uppdatering.

Ja jag kan ju börja med att jag börjar bli frisk så snart kan jag börja träna igen. Plus att det kommer snart öppna två nya gym här i Avesta vilket är AWSOME :D.
Ska bli kul att testa dom två gymmen.


Och sen har jag och Robin börjat planera en resa till Cypern i Maj vilket jag verkligen hoppas på.
Är så jävla trött på kyla och skit.
Man känner verkligen att man behöver komma iväg och bara ta hand om varandra och bara ha de skönt och mysigt.
Bland annat så är det inplanerat att vi ska åka ut med en katamaran och ha de så jävla bra och se lite av vatten livet där ;P

Ser inte de mysigt ut :D

Vi har inte bara planerat en resa utan en till som vi i så fall kommer åka på nästa vinter.
Så klart så är det ju till Thailand.
Kan det bli mycket bättre eller?

Phi Phi öarna är ett ställe som vi kanske ska till i så fall.
Verkar vara hur fint som helt :D.
Längtar som tusan kan jag då säga.

Nästa helg då ska vi till Robins mamma och David och så ska vi ha en mysig kväll med bowlig och lite annat. Tror verkligen de kommer bli en toppen helg så de längtar man ju också till :D.
Förhoppningsviss så kommer vi att få massage också från Pon, Hon är verkligen helt gudomlig på att ge massage.

Nej vet ni va jag får fortsätta att skriva i morgon eller något för nu ska jag o Robin käka en macka och sen lägga oss. Jag har ju slutprov i Etik i morgon.
Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0